LYCKAN KOMMER, LYCKAN GÅR!

   2011-06-28 - 23:54:52
I morgon ska jag ha möte med soc....fattar ni SOC.!!! Det känns lite sådär....spännande faktiskt=D
Idag har jag varit hos dietisten och min prognos ser mycket bättre ut just nu än för 2 veckor sen. Jag har lagt på mig något kilo och det var ju precis det jag skulle...Nu är jag så himla trött så jag ser lila flygande elefanter med trumpeter i snablarna och vita vingar...dom är lyckliga!

Solat, syrran var här och skaffade sig själv en  introduktion på "Alexandras klipperi";)
I kväll har Joey och jag varit ute och ....jaaah inte gjort så värst mycket lixom.....Nu MÅSTE jag sova.....jag pallar inte...men jag kände jag var tvungen att skriva lite, hej i alla fall



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0