GOD MORGON VÄRLDEN!

   2011-07-12 - 06:44:59


Oiiiiiiijjjj!!! Det känns som om jag sovit i flera år....(har jag det?:S)
I går var jag helt DÄCKAD när jag kom hem...Joey älsklingen är i Kulla på semester=) Så han ligger väl i en solstol ute i trädgården med gojjibärsjuice och gurkskivor på ögonen precis som förra sommaren;) Han har det allt bra den lilla killen =)

Ska upp nu...iväg å jobba...!
Mot det fartfyllda kaoset som faktiskt är riktigt roligt...=)
Igår gjorde jag allt möjligt...det är det som är så himla kul med detta jobb...Först hackade jag rödlök så ögonen sprutade sen plockde jag in frukostbuffen. åkte min cateringrunda ut på Händelö och sedan tillbaka för att köra andra körningen jag har som går mot Lantmännen, Swed Handling som har ett stort nybyggt hus som är så himla fint=)
Solen verkar vilja skina idag ....äh....det kan väl regna någon dag i alla fall när man ¨jobbar....?

Har inte mycket mer att skriva just nu....men kanske återkomer jag om den blir mer spännande än nu;)

Pusspårä


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0