FIRST DAY @ MAH NEW JOB!

   2011-07-04 - 21:28:48

Okeeeej.....vaknade vid 6-tiden...jaah precis som jag skulle med andra ord=)
Varit på jobbet, det var redigj skogsigt faktiskt och nya kollegorna är svinhärliga=)
Här kan vi snacka om svart katt/ vit katt...eller aaaah....olika jobb/olika sorts folk kanske..:S eeheheeh!!!:S *no names* Känns skitjobbigt att lämna bort Josselosse dock:( Nu i kväll var jag skitirriterad och funderade på känslan bakom det och vad fan som var FEL egentligen...:S jaah...jag kom nog på att vad sjutton...jag kände mig ENSAMMAST I VÄRLDEN, som en dålig matte som inte gick på långpromenad i morse innan vi åkte vid 7, att jag är så tråkig med Joey:(, ah å så hitta ja inte en nyckel som ja skulle ha  nu i kväll....irriterande!!!
Ville helst av allt gå å lägga mig under täcket redan vid 18-tiden...men fick fan hejda mig...!
R från AMS kom ner på eftermiddagen för att kolla läget och stämma av lite på jobbet...han sa att nya bossen e sjukt nöjd med mig=) Nu har jag bara haft FETÅNGEST hela kvällen:(

nattnatt



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0