PRIDE n HIDE u have to CHOOSE SIDE!

   2011-08-06 - 22:32:19



Har inte skrivit på ett bra tag nu igen:( Varit lite nedslagen i skorna...men det är ju ingen som höjer på ögonbrynen åt det eftersom det ju bara ÄR så ...det vet ni ju alla redan!:(

Har varit hos Lotten i Stockholm med Catharina i går till idag=) Pridefestivalen var ju idag med så vi passade på att kolla in den en del=) Riktigt schysst=) Det konstiga e att BÖGAR e ofta sjukt snygga å fanimej rätt SEXIGA :S
Jag tänker inte skriva så mycket...Joey är i Kulla på semester, jag lämnade honom i torsdags och då badade ju J, P och jag i Vättern...redan då vi kommit upp och satt på den fina bryggan i solen å fikade så kände jag att jag kände mig "sjuk" men tänkte att nej fan så fort går det inte ju!!! Jahhhppp...nu ligger jag hur som helst här och har ingen röst alls!!:( Ont i halsen och bara Böööööh:(

Så nu får bilderna istället tala för sig själva...!!!






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0