PLÖTSLIGT HÄNDER DET!!!

   2011-04-12 - 22:03:40

Väntar på att Skattemyndigheten kommer ringa i morrn eller nåt å säga att dom skickat fel deklaration te mig...för de kan väl inte vara möjligt att JAG....JAAAAAAG ska få skatteåterbäring...det har jag typ fått en gång i mitt liv och då var det 30 spänn så dom fick jag inte ens ut:S
Jag vågade knappt kolla på pappret nu ikväll när jag kpom hem och det låg å glodde på mig med bitsk uppsyn på dörrmattan...:S FY FAAAN! Tänkte jag och jat fick kolla FYRA gånger innan jag BOKSTAVERAT mig fram till att jag verkligen skulle få PENGAR TILLBAKA...ca.11.000 spänn...jahapp...nu e det bara å vänta å se...jag tror fortfarande inte på de!!!

Jag har varit på silversmide i dag....men först var jag hos reumatologen...mina prover visade mycket riktigt att något händer i kroppen och att jag har inflammation!!! Så  nu får jag äta Cortison varje dag ett tag framöver...:(
Bekantade mig med supertrevliga A på smidet och insåg att shiiit...den här superkvinnan e ju grymt lik mig=) Jag lånar mer än gärna ut alla mina egna grejer till henne...men när sen hela gruppen typ kommer och vill låna allting och sprider ut det år alla håll så blir man lite småirriterad till slut!!!
A är engagerad i BRIS och det har ju jag funderat på att bli länge...men alltid har jag bara sett att dom vill ha pengar...det kan jag inte ge dom just nu...så det har ionte blivit något med det lixom...men jag ska allt kolla upp detta igen...=) Vill ju engagera mig...vet ju själv när det knakar och man inte har någon att prata med...!!! Hur jag själv ringde dit när jag var ganska liten någon gång i smyg...!!! Åååhh....äh jag gillar i alla fall min nya vän=)

Kom hem till en vovve med allergichock och jag har ju sett att han sliskelislaskat på sina små tassar och kliat sig en del sista dagarna, men det brukar ju kunna vara upp å ner annars med...men så påpekade mamma att han kliat sig mycket i kväll då han varit hos dom...tro fan det för han har i princip kliat sönder skinnet på flera ställen så jag fick tag i jouren på Valla en halvtimme innan den stängde typ! han skulle få samma cortison som jag hämtade ut idag....samma som man ger hundar om de blir ormbitna och har själv mot allergi mm... men hon skulle kolla hur de synkade med alla hans andra mediciner och ringde sedan tillbaka och sa att nej de funkar inge bra ihop:(
Så jag fick ställa honom i en kall dusch och han pep för han frös:( Mitt lilla hjärta:(
Näpp alla glada,...nu ska vi sussinussa=)




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0