FRIDA VEM ÄR DU?

   2010-05-07 - 12:21:56
Vem fan e jag?
Vad vill jag?
Hur mår jag?
Vad gör jag?
Vad gör jag inte som jag borde göra?
Varför gör jag som jag gör?
Varför händer inget mer?
Varför varför varför....
Vad saknar jag?
Vem saknar jag?
Varför orkar jag inte?
Varför är det svart

...funderar på att fly landet:(
Antingen dra inom eu och ta med mig Joey, eller så drar jag till Jamrock:(

Det galna är att jag inte vet vad som är fel, bara att det är så jävla illa att jag knaprar XANOR hela tiden och bara vill sova bort hela skiten:(
Har inte orkat bry mig om C heller så mycket, och det känns oxå jävligt:( för det rinner kanske ut i sanden lixom...men vad ska man göra?
Man kan inte få någon läkartid...man kan inte få den vård man behöver:(


Är inte längst nere i avgrunden, men är på kanten och balanserar för att inte falla ner i den.

Försöker städa, försöker tvätta, försöker gå ut me Joey, försöker rensa till himpan.

Min dator e i alla fall lagad på reklamationstiden:) gött, kan hämta den när jag vill nu:)



Kommentarer
Kusin Malin

Skickar en massa kramar!!

2010-05-07 - 13:14:52
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/
Syysteryyyyster

Du har ju reklam för Hurtigruten på din blogg. Det är BRA!!!! :-)

2010-05-08 - 21:11:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0