VAR FAN E PSYKVÅRDEN?????

   2010-03-09 - 12:31:18




Jag väntar och väntar på att få ett svar från norra enheten i Norrköping om VEM som ska bli min nya kontakt...ring på tisdag säger dom ...jag ringer på tisdag....ring NÄSTA tisdag säger dom då...jag ringer nästa tisdag....nej vi vet inte än ring nästa tisdag....jaha...jajajaj...ok, bara att acceptera och hålla käften lixom.

För övrigt, jao en lugn och skön dag...våren börjar skina med sin värmande sol och jag och Joey har varit på en långpromenad runt centrum där vi även stannade i en liten butik och kikade:) Vi mötte Catharina som kom från träningen i sin oerhört färgglada mössa från Anderna och hon är så fin i den =)

Har betalat rörmokare och kläder från Bon Prix det blev nätta ca. 5000 spänn:P *gött*
Ska jobba kväll, börjar 18.00
i går ringde chefen och sa att lyssna inte på Janne när du jobbar med han och fråga inte om du får dammsuga (vilket jag älskar att få göra:)) utan GÖR DET BARA!!! ok sa jag och slet fram min bästa brummande kompis på jobbet i går kväll medan Janne bara glodde på mig med stora ögon;)

Förra veckan hade jag min OS-mössa på mig till jobbet och chefen sa att fan vilken FUL mössa du har...jag har frågat honom om han ville mamma skulle göra en till honom med men då sa han att då skulle han köra över den med bilen om han fick en...*hahaha* anade att han faktiskt tyckte att den var fin...så icke helt oväntat så kom ett sms 2 dagar senare om att...ja kan du be din mamma göra en sån mössa som du har är du snäll...*hahahaha* ibland e han ganska söt...;)

Visst ska han FÅ en mössa och vi ska slå in den i ROSA papper oxå:)

Näh nu ska jag dammsuga här hemma...vår dammsugare e blå, 10 år och heter Rakel:) Klämmigt va:)
Sen ska jag förresten ringa psykiatrin igen för att få höra att jag ska ringa nästa tisdag igen ...*Uuääähähähähhä*

Krampårä



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0