FÖDELSEDAGSKALAJS

   2010-03-14 - 08:36:00
I går firade så hela min familj sina födelsedagar tillsammans, och det blev en bra tillställning.
Jag fick 1500 till min kommande alldeles egen systemkamera som jag längtar efter massor, presentkort på Ticnet och lite annat skojigt:)

Åt 3-rätters och blev dyngmätt så sen låg jag på mammas säng och kollade på tv ett tag. Jag kan ju inte få i mig samma proportioner mat som de andra när jag snackar 3-rätters heller:P
Vågen min står stilla det är skittråkigt...men antagligen pysslar kroppen med något så det är därför den gör det. I morgon ska jag i alla fall till dietisten:)

Startade upp nya Princess Nails  och fick lite kunder:)

I dag ska vi ut å geocachea:)
I skrivande stund kommer nu min vovve och lägger sig för att bli kliad...han piper sitt myspip för att han trivs med behandlingen jag ger honom:)
Det verkar dock som om han vill gå ut och kissa nu så jag ska väl avsluta skrivaererna...
Måste förresten bara säga att alla som reser borde gå med på http://www.reseguiden.se

puss å kram




Kommentarer
marie

saknar dig gums <3

it sucks när man inte kan ringa =(

2010-03-16 - 19:52:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0