UPPSAGD FRÅN JOBBET

   2010-06-16 - 21:13:49
Japp det är sant...i dag kom nya chefen som knappt vågat visa sig förut och sa upp mig och söta Lina:(
Basic så får hans fru min plats på jobbet och Lina behövs lixom inte. Han sa oxå att om M kommer in på utbildningen så kommer en av oss få hennes pass såklart och att det just nu lutade åt LINA eftersom han visste jag inte var kompis med min nuvarande chef...*öööööh??*
vad min gamla chef och jag har oss emellan ska för helvete inte påverka något med den nya.
Mamma har kollat lagen och jag har snackat med facket, och jag HAR förtur före Lina. men det är egentligen skitsamma för ingen av oss vill vara kvar längre och jag ska försöka få gå redan nu 1 juli och få betalt minst till 1 oktober.
jag sa till honom att han nog inte skulle lyssna för mycket på min nuvarande chef och att det finns belägg för vad han gjort mig. Han sa då att ja han dömer ingen utan kommer nu att jobba lite med oss och då se vem av mig och Lina han vill ha kvar, men till Lina sa han att om M kommer in på utbildningen så får hon M´s pass vilket han alltså inte får göra...då facket ringde upp mig så smet jag in i fikarummet.
Då kom min nuvarande chef in och började skrika helt galet vilt åt mig att jag minsann inte skulle prata i telefon för jag skulle stå i kassan för lina skulle plocka läsk. Jag sa att men jag pratar med facket nu. då vrålade han att det fick jag minsann göra på min fritid, men man har rätt att prata med facket på arbetstid!!!
Jag sa till facket att nu hör du hur jag har det!!! Han på facket blev helt tyst och sa sen att men gud det där är ju värre än jag trott!!! Han sa sen att han ska se vad dom kan göra!

Nu försöker jag få med mig Lina och hennes typ 13 marsvin till Norge för att jobba...hon jag, marsvinen och Joey:D wow snacka om klan:D

Just nu e jag ganska ledsen, känner mig överkörd, men måste även säga att inte för att jag blivit uppsagd nu utan ändå...jag tycker att den nya chefen verkar vara som min gamla:S
Såååå nu sitter jag här...kanske blivande socialfall eller vad...!!!
Har tränat...har varit svinduktig hela veckan, med träning, promenader och maten:)


Näääh nu ska jag nog dra till C en sväng. Han drar ju till Öland på fredag å är bora tlll efter midsommar:(

E lite arg faktiskt...STATOIL DRA ÅT HELVETE!!!






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0