DANCEHALL DAY

   2010-12-11 - 23:28:55
Idag tar jag timeout...Joey snarkar på golvet bredvid mig ...givetvis med tassarna på sin"puff" den där killen e lite märklig ...han ska ALLTID ha sina små tassilassar uppe på diverse saker...e det inte skumt?:S
Brukar hundar göra så?
Jag vet ju inte jag har ju bara varit hundägare i 8 år och jag ville ha ett djur som levde längre en en hamster å då blev det en hund...djur som djur!!! =)



Har smugit omkring i mina fotomappar och hittat lite blandat...ja min externa disc innehåller ...ja ska vi tippa på 100.000 bilder kanske....?


OJ! FÖRRA JULEN VAR VI JU RIKTIGT DUKTIGA Å HADE JULGRAN :O


JOEY VAKTAR SIN KAKA SÅ INTE "MOFFA" SKA TA DEN!!!=)

MINNS NI?



"FULCOOLA " SKULLE PASSA MIN RÖDA JACKA....*NOT*




FUNDERAR PÅ ATT INFÖRSKAFFA DENNA...HAR LIXOM BARA FASTNAT FÖR DEN!



OJOJ...DESTRUKTIVA TIDER....

Byyyeeeeee


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0