TILLBAKA TILL LIVET- NÄR GÅR TÅGET?

   2010-08-20 - 19:27:20



I dag har varit en rätt ok dag trots allt...tog och gjorde min första piercing som blev en vit sten a ´la dermal anchor...det gjorde inte speciellt ont...blödde en hel del eftersom man har en hel del blodkärl i ansiktet, men var snabbt över och smycket på plats:)
valde en dermal anchor istället för en skindiver eftersom skindivern har mindre platta som är ankrad under huden och därför lossnar mycket lättare och på dermal anchor kan man byta ut smyckedelen och därmed variera sig, men man får göra det hos piercaren...man betalar bara smycket:) å de lär va pilligt som fan man gör det inte med fingrarna direkt:S

Ja här kommer i alla fall en ganska dålig bild på resultatet...är svullen, blodig runt och lite sådär..men det blir bättre sen=)




Annars är livet lizom bitterljuvt...skit å pannkaka på samma gång lixom...skulle träffat min älskade miss Li i dag men hon fick förhinder så jag roar mig med att syrran m man kommer hem från Grekland i kväll i alla fall...dom e snart här.




Dricker BURN å lyssnar på JAH CURE och funderar på framtiden...man kanske skulle börja plugga trots allt...??!!!


Kommentarer
A

jag tycker du är massa söt.

och sedan tycker jag tåget skulle gå lite längre ner i landet.



nu blev jag jobbig egen.

kisses&hugs.

2010-08-21 - 14:30:31
URL: http://lonneboeg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0