SOL

   2010-04-24 - 13:59:38
Varit och solat med Idde, och nu sitter jag med en ansiktsmask i  nyllet...
Ska nart krypa ner i mitt älskade badkar och ta ett "lyxigt" bad med inpackning, badbomber å så:)

Jag sitter och spanar på små hus på nätet...det finns ett i Torp...men det är ju ute i ingenstanns och dessutom är det väldigt mycket jobb i kök och så.
Men fint är det allt, hade varit perfekt om man var lite mer ensamvarg än vad jag är.

Har kikat på sänggavlar...hittat en sedan förut det vet ni ju, nu har jag hittat flera som är kandidater....kolla och please hjälp mig att välja nu...säg vad ni tycker....:)

Ska hälsa på C sen...trevligt!

*kram*



LAGANS- finns i 27 olika färger-9400kr för sänggavel och kappa





DESIGN MYRICA BERGKVIST-vit eller svart-5950kr

ELLOS-grå, brun eller natur är mina val-ca 2500kr om jag väljer både det gråa och även en färg till att växla med.
OBS SÄNGEN SKA VARA DUBBEL INTE SOM PÅ BILDEN


HEMMAKANALEN GÖR DET SJÄLV-vilken färg du vill-under 500 kr



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0