DAGS ATT VARA SJUK IGEN, BYTA KROPP KANSKE?

   2010-04-23 - 15:05:02
Nu e jag hemma sjuk igen...gick hem från jobbet igår, Roger var skitsur...men jag snackade med facket om mitt mail jag skickat dom och tog även upp vad han sagt igår. Han på facket skrattade och undrade om personalen alltså inte får vara sjuk om han är ledig! *suck*

Varit ganska däckad...men är i alla fall på benen nu...ska försöka sortera smycken tror jag...dom är ju överallt:S

Har inte så mycket å säga just nu, men kanske återkommer...är i alla fall på bra humör:)
Bilen e hos C, stackars killen...han får umgås med min bil i helgen:S Han kan verkligen allt ju för 17:O

Näpp...nu ska smycken rotas fram i alla vrår...har köpt boxar dom ska få bo i:D

*mwah* på er:)



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0