LÅT MIG DÖ-KÖR ÖVER MIG *update*

   2009-09-26 - 15:32:22





sådär...Iddes hela släkt håller på å trakasserar mig mer eller mindre...och idde själv har gått under jorden antagligen rädd för att ta sitt ansvar!
Gömma sig är det enklaste sättet...men man måste be face to face till sanningen till slut ändå.
Jag har fått krishjälp at maria o shideh och ä så jävla drogad att ja knappt kan stå upp (dock inte på deras inrådan) har skurit mig i armen...straffat mig själv för att jag är dum i huvet och alltid ska snurra till mitt liv...


Tack
Joey:
för att du finns vid min sida, no matter what och för att su slickar bort mina tårar
Jimmy: för att du är så lugn och stabil
Maria: för din krishjälp
Anette: för att jag kan ringa dig och du förstår
Lisa: för att du är min tvillingsyster även i buddhismen
Shideh: för att du ger mig det jag ibland saknar
Idon: för att du fick mig på benen då jag var som värst 2007 och för att vi haft väldigt roligt tillsammans
Marie: för att jag kan ringa och gråta och skrika åt dig när allt brister
Macke: för att du spenderar tid på msn med mig
Carina: för att vi faktiskt ska ta den där fikan snart...!!!

Ingen är glömd ....får skriva fler nästa gång...just nu orkar jag nite mera...måste sova!!! de lugnande (oxascand och xanor) har verkligen slagit ut mig!


*UPDATE*
har skurit mig sönder och samman...armar, ben..tagit 4 dagars dos av oxascand i dag...8 st...jag är avtrubbad, men ledsen hela tiden!
Men dom säger att jag reagerar helt normalt...och Idons jävla as till syrra( inga namn nämnda) som e både alkoholist, misshandlare, och kört rattfull å åkt fast 2 ggr och nu ska sitta i kurran ska ge fan i att säga någonting alls ommig och idde....hon vet inte någonting och då ska hon ge fan i mig...OSS...låta oss sköta vår smärta ifred...men varför måste en man som är snart 39 år  ta till sn mamma och syster att gömma sig bakom??? Jag vet dessutom en sak om hans syrra som varken han eller Idde eller deras morsa vet om....så är sanningen!!!
Jag känner mig kränkt...mina sår gör ont...mitt huvud gör ont...mitt hjärta gör ont!!!
Just nu siter jag bara och funderar på hur när och var jag ska göra slut på mitt liv!!!

Varit hos mamma å pappa ...mamma förstår inte min reaktion, hon säger men är han värd att du mår så här....det handlar inte bara om det...det handlar om borderline, separation...!!!! Gamla minnen som kommer upp...för just nu beter sig idde precis som johan gjorde.

Borderline älskade borderline...hatade borderline...döda mig då för helvete!!!

just nu känner jag inte för att leva...


Älskar er mina vänner...







Kommentarer
Nattjobbare

Usch... Vill handla mer av dig.. vet inte vad man ska säga... Har varit borta hela helgen och detta var ingen trevlig läsning.. Om en enkel liten kram kan hjälpa så får du en härkraaam



St på dig och kämpa...

2009-09-27 - 23:16:12
Arn

En kram härifrån med, det finns alltid en morgondag som är bättre.

2009-09-28 - 17:19:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0