WIIIIIHOOOOOOOOOOO STRONGER THAN YESTERDAAAAY=)

   2009-10-31 - 17:45:58

Förlåt alla mina älsklingar...:( Jag har bara haft en vecka full med jobb, rosa traderainköp, fixande å donande hemma...å hej å hå...förlååååååååt
Har hittat grymt mycket roliga länkar på nätet denna vecka....=)Jobbar Jannes skift denna och nästa vecka det känns bra...träffar heller inte chefen så mycket då!
Nu vet jag inte varken ut eller in längre... känns som folk omkring mig flippar på min operation...folk e rädda å ledsna å fan allt:(
Men det känns som om det är något jag MÅSTE göra!!!!
Beställde en bok om ämnet i dag ...mamma ska få läsa den först..kanske lugnar det henne lite....

Min kisse LIV har fått somna in....(kissen som jag tog hand om och som fick ett hem hos Anettes mamma) Jag tycker det verkar konstigt ...dom sa att hon inte kunde behålla maten och hade ont och hade fel på tarmarna...jag ville betala och ta den till Valla istället för nån skitveterinär dom gick till...men dom tog bot henne snabbt...vet. sa att det inte gick att operera...det känns konstig...hon växte ju, lekte och mådde bra:(
Känns som om något inte stämmer:S

SOV GOTT UNDERBARA ÄNGLAKISSE!!!




En konstig sak om KL-industri...bara för att nämna de lixom...dom bygger en ny fabrik för 30 mille eller nå sånt...å sen har dom en invigning dom skryter med...och en vecka efter så varslar dom 20 personer.....e inte det att misslykas ganska REJÄLT?????
Och nu ska dom säga upp den som räknar lönerna...så det är a ett bra sätt å spara iofs...för då kan ingen få lön alls...finns folk som e jävligt ledsna där som blir konstigt behandlade!!!

Min toa å handfatet å de står fortfarande mitt på vardagsrumsgolvet och om 2 veckor ska Joey ha 11 års kalas...så då jävlar måste jag ha fått allt de fixat...Riksbyggen får inte tummen ur arslet att ringa mig ens...så jag ska kolla andra alternativ på måndag!
Funderar på att åka till Gävle å bleka gaddarna...hahahaha ja jag vet de låter hur sjukt som helst...men jag tror på en klinik som finns där...jag får ta det när jag åker till Marie då kan vi ta en utflykt till Gävle från Falun...de e visst bara typ 2 timmar enkel väg:D
Mina tänder e ganska vita asså...men man vill ju ha de lilla extra :)
Dom använder lampan Beyond Polus...som är den bästa på marknaden, och inte många har den...


By the way så är jag så FETT sugen på att öppna en butik med vackra klänningar...!!!
Varit det länge...men ja vete fan om man vågar:(

Lägger upp lite godisbitar i alla fall:




)

















Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0