FÖNSTERPUTSAR FRIDA

   2009-10-25 - 18:09:54
I dag har jag putsat köks och sovrumsfönstrena...i går gjorde mamma dom i vardagsrummet åt mig...hon e allt bra snäll:D
Pappa var här oxå och jag kokade jamaican soup till dom:) Det blev asmycket så vi käkade det till kvällsmat med;)
Mamma och jag var innan det i stan å jag köpte en toa, och handfat med skåp:)
Hittade ett underbart badkar som kostar 5000 vitt och 6400 svart/vitt och det svart/vita vill jag ha...ska nog köpa det...det är ett lejon-tass badkar svart på utsidan och vitt inuti=)
Såååå hett:P

Bara för det så firar ja lite med att lägga upp lite bilder på tuffa badkar:)
Bara så ni vet så har jag hållit på en hemlighet till ett tag nu...att jag ska operaras den 10e december:) så i jul blir de soppa:P
Mitt nya liv=)=)=)








Kommentarer
Nickan

Kan bara säga grattis till operationsbeslutet....

Var ngnstans ska du göra det?

jag orkade inte stå i långa köer så jag betalade själv och gjorde det på Carlanderska i Gbg.

Lycka till!!!!!

2009-10-25 - 20:42:35
Jenny

Kul med operations tiden!;)det blir kanon och mig har du alltid och snacka om operation!;)du,kan rekomendera boken operation-nytt liv med hanne kjöller.kram

2009-10-29 - 21:12:47
URL: http://greggansliv.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0