SLAGET MOT PSYKET!!!!

   2009-11-09 - 19:50:17
Nu har jag så till slut dragit ut de blanketter jag behöver för att anmäla psykiatrin för att dom inte kunnat göra en vettig utredning på mig på 11, fatta ELVA jävla år!!!!
Om jag fått en utredning tidigare i mitt liv så hade jag kanske fått den hjälp jag behövde för flera år sedan och aldrig hamnat i on and off sjukskrivningar å skit:(
Så med det kommer jag även att försöka få ut skadestånd från patientförsäkringen. Det är ju utebliven arbetsinkomst, sveda, värk ja fan all skit jag fått ta för att dom bara latjat omkring med mig i alla år.
nu har jag helt beslutat att jag ska genomföra operationen och det blir den 10 december.
Jag ska vara på Danderyd den 9e december klockan 13.00. Det kommer bli både spännande och fruktansvärt läskigt:( men jag vet inte jag har nog lixom inte den respekt för min kropp som många andra har...jag har alltid vetat att jag tex kommer göra plastikoperationer i framtiden...nu är ju inte denna operation en sådan, men ändå...den kommer ju försköna mitt yttre med på köpet...(får man hoppas).

Jag har ringd operationsplaneringen i dag och frågat massa saker och det som slår mig varje gång jag ringer till Stockholms läns landsting är att man kommer fram dit man vill på stört..inget jäkla tjaffsande om telefontider å skit...nej nej ...dom man vill komma till svarar alltid i luren om inte så kommer en mysig mansröst som säger
-just nu är det samtal före, medn dröj kvar så svarar vi strax!!!

har fått veta i dag att jag är i riskgruppen angående svininfluensan och ska ta sprutan...så det är väl bara att pallra sig iväg till vårdcentralen då:(
Men det är väl så att om jag får influensan mitt i allt när jag e nyopererad å de så blir det nog ine allt för roligt kanske...trots det tror jag att det är väldigt förstorat detta med inluensan...men vad vet jag??!!

Ska söka en utbildning på distans som bara är ca 1 år och jag kommer minsann jobba samtidigt. kanske kan jag ta tjänsteledigt en dag i veckan eller så för att plugga med...det är i alla fall en utbildning i butikschef och ledarskap. det trot jag att jag kan ha mycket nytta av på olika sätt...!!!

nä nu ska jag greja lite här hemma...puss å kram allihopa=)


Kommentarer
Nickan

tufft att ge sig in i den kampen!!! Go girl!!!!!!

Men när du fick din diagnos för att få gå på DBT, gjordes ingen utredning då?

jag har pajjat min blogg, men du har ju min mailadress om det är ngt....jag skickar den nya blogg adressen sedan, när jag börjat på en ny.

puss o kram!!!!!!!

Nickan

2009-11-10 - 17:23:21
Jenny

Det kommer gå skitbra på operationen!;)och bara höra av dig om du behöver snacka innan eller efter!kram Jenny

2009-11-11 - 12:19:27
URL: http://greggansliv.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0