HON SLOG DEN LILLA POJKEN!!!

   2009-11-16 - 19:08:07

I morse då jag och Joey gick runt dagiset så kom vi som vanligt upp för gångvägen och ser skolan rakt framför oss. Det lös i klassrummen och jag vet inte varför men av någon anledning tittar jag på det lilla rummet med massa böcker i hyllor som är något slags grupprum eller liknande. Där ser jag läraren...en kvinna i 50 års åldern och ca 5 barn, mest små pojkhuvuden som sticker upp i fönstret. Först tänkte jag vad i helvete såg jag nu...!!!!
Det såg ut som om läraren slog eller gjorde något liknande mot et av barnen...jag fortsatte därför att titta in på dom i det lilla rummet och tänker att nej jag måste ha fattat fel dom håller säkert på med något rollspel eller liknande och därför for läraren fram och tillbaka och slog med armarna mot ett av barnen. jag är nu precis utanför fönstret...bara 5 meter gräs skiljer oss åt och då ser jag att läraren faktiskt är arg på riktigt...plötsligt ställer hon sg upp...pekar mot en av de små blonda pojkhuvudena och skriker så det hörs ut -NU LYSSNAR DU PÅ MIG!!!!
varpå hon tar två kliv fram och drar till den lilla killen i håret!!!!!
jag är inte speciellt förtjust i barn...en kände hur det bara vände sig i hela mig...vad kände den llilla killen??!!
Jag ställde mig och bara rågloddde på läraren så hon skulle fatta att hallå jag såg vad i helvete du gjorde...hon såg mig sen vågade hon inte titta på mig mera...jag stod kvar...tog upp mobilen medan jag höll ögonen fastnaglade på henne...ringde min mamma och berättade vad jag precis sett...hon sa ring kommunen och prata med rektorn på skolan....jag ringde..hon var på semester...men fick tag i kuratorn på skolan och jag berättade allt jag sett och vilket klassrum dom befann sig i...vad läraren hade på sig och hur hon såg ut och var den lilla pojken satt i rummet...ALLTING!!! Kuratorn blev glad att jag var modig och agerade och sa att hon ska ta det med en andra rektor direkt!
min mamma sitter i socialnämnden och har massa kontakter hon hade ringt en kille där och han ringde sedan upp mig och jag berättade även för honom. Han sa att skolan har skyldighet att själva göra en anmälan...och att jag kanske skulle avvakta några dagar och sedan ringa kuratorn igen och kolla vad dom gjort ...om dom inte gjort något alls så kommer JAG polisanmäla...men jag funderar på att ringa polisen redan nu i kväll för att det ska vara så färskt som möjligt...då kan dom ju i alla fall ta uppgifter.


Så jävla sjukt!!!!



Kommentarer
Nattjobbare

Fyyyy Faaan jag har 2 barn en på dagis och en i Skola... Men kräks när du berättar vad du såg...

Vilket dagis om man får fråga?

Tror garanterat inte det var hos oss på vårat dagis eller skola. Vi har kanon kontakt med alla våra lärare som tur är ...

2009-11-16 - 23:02:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0