WHATAFUCKINGEVER

   2009-03-21 - 23:40:56
Sitter å chillar me Pata, syrran e på fest hos Ulle så vi har kalajsat på hawaiirullar å läsk å kollat på den rätt så trista filmen vulcano som gick på tv. har packat en del och även packat upp *hähähähä* snart så drar vi. jag kommer nog inte att ha mobil med mig för jag varken vill nå eller bli nådd utan bara ha semseter.

Nu börjar ja bli ganska trött asså så nu får syrran ta å tänka på refrängen :(

Blir lite småirriterad på en del folk omkring mig som mår dåligt, men när man ger alla råd man kan komma på och personen ifråga egentligen BORDE vara inlagd för att hon mår så pass dåligt och för att dra igång hela cirkeln med dagliga läkar-ronder vilket ofta leder till att ma då får en vård som passar en. Men då jag kommer med allt som rör vård att göra så vill inte min vän:(
psykvården e skit i detta land det vet vi alla, men man kan heller inte få rätt vård om ingen vet hur dåligt man egentligen mår....har ja fel?
I detta fall tror jag att ect skulle hjälpa denna person...i alla fall då den mår som sämst.
jag är dock ingen läkare...vet ju bara vad som disskuterades då jag var i samma sits ungefär...det man måste göra är att slåss med näbbar och klor för att få rätt vård!!!
jobbigt när man inte orkar, men ta då hjälp av de omkring dig

Kommentarer
marille

du vet själv hur dt är att ha svart å vitt tänkande och hur svårt det är att bryta det så håll inte på me dt nu

2009-03-23 - 09:23:25
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0