RESFEBER?

   2009-03-25 - 06:04:50
Jag vet inte vad det är...!!!
Har drömt mardrömmar i natt, nu siter jag här och jag har lagt fram joeys soöktäcke bredvid mig så han ligger här med mig...jag tror han känner på sig att något är på gång, för han följer mig som en liten skugga hela tiden...:(
I dag är min över 2 år långa sjukskrivning slut...jag vet inte om jag ska skratta eller gråta???
I dag när jag går tillbaka till jobbet är det på allvar!!!
Men jag har fortfarande förebyggande sjukskrivning vilket innebär att jag inte jobbar alls  på  måndagar och tisdag morgnar eftersom jag då har terapi då.
Jag känner mig nedstämt...NEDSTÄMD!!!! Borde jag inte känna mig glad och så nu när vi äntligen är på väg på semester igen???
Kan inte hjälpa det jag mår bara skit...skit skitskit!!!!
Vill ju inte ens packa ju:( orkar inte bry mig...vill inte, kan inte ....känner mig handlingsförlamad...

Jag har lugnat mig angående idde i alla fall och det som var i går...det blir nog en ok semester och sen får man hantera saker då man kommer hem för nu kan jag absolut inte göra någonting i alla fall och då är det som dbtn säger, bättre att försöka släppa det eftersom det bara gör skada just nu!!!

Ska snart gå ut på långis med Joey...min älskade Joey som jag älskar så det gör så jävla ont i mig!!!

Fan



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0