UNDERBARA A

   2009-06-15 - 17:11:53
I dag hade vi sommaravslutning på Dbt´n...det grillades korv ocså...i nån scoutstuga i Kneippen...Joey var med o men han blev lite tressad  av hela grejen:(
Sen var jag och A på stan...min underbara vackra A....hon är så fin...en underbar vän!!!
Innan jag sedan åkte hem så stannade jag på BLIB (bra ljud i bil) och snacka med Micke och vi provade om det gick in en dubbel 12a bak...det gjorde det inte, men det funkar med en dubbel 10a i alla fall...sen skulle jag skaffa ett slutsteg till och sätta det jag har på framhögtalarna som skulle bytas (fast dom e nästan nya) det jag egentligen skulle få över e basen (enkel 10a) och framhögtalarna...med rätt kablar skulle jag få ca 600 watt i bilen..för en kostnad av ca 8.000 med arbetet och allt...jag e så himla sugen alltså...ska jag??? Jag fick en tid på torsdag, men känner att det funkar ju inte så jag ska ringa Micke och i så fall avvakta och fundera eller boka en tid efter midsommar=)

Det är ju så mycket jag vill ha just nu...kyl, frys...systemkamera...tvättmaskin...golv...nytt hem..nytt liv....soda streamer, laptop...*suck* jaaa allt typ:(


VAR är mitt liv???? ska det fortsätta så här i all evighet????fan heller:(
I morgon e det jobb igen efter dbtn...jag orkar inte...hur fan ska jag komma ur detta?????

RYMMA?????? Gömma mig där ingen vet var jag är????? Skita i allt???? men konsekvenserna den dag man kommer hem då???:(

Annars har jag en småorolig dag...känner mig inte helt tillfreds:(

För övrigt har någon tassat in i mitt liv och verkligen berört mitt hjärta...gör mig glad...en ny vän..en vän som gillar heminredning, bilar och att shoppa;)

Jag borde städa...men ja orkar inte...:( I morgon då????
Ska trycka i mig lite ren efedrin i morgon så får vi se vad som händer:S kanske städar hos grannen med sen ...*hehe*


FAN ...FAN FAN FAN ...FAAAAAAAAn...hör ni det!!!???!!!:(



Kommentarer
Candy

Allt kommer nog bli lite bättre bara det blir lite bättre väder, för man blir faktiskt lite gladare då :) Jag tror du behöver försöka slappna av lite oxå, unna dej nått lugnt å mysigt tycker jag ^^ <3

2009-06-15 - 22:13:38
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/
Marille

ge fan i efedrin helvetet!!!!

2009-06-15 - 22:19:20
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0