MICHAEL JACKSON DÖD

   2009-06-26 - 01:08:26




Jag minns honom m1997 hängande i en kran några meter upp exakt ovanför mitt huvud utan linor på Ullevi tillsammans med ca 41.999 personer till. och han skrek I LOOOVEEE YOOOOUUUU I LOOOVE YOOOOUUUU!!!!
...och nu är han DÖD...JÄTTEDÖD!!!!
beundrar verkligen hans livsverk, samtidigt som jag faktiskt ser honom som KING OF POP...i tonåren följde jag min syster och tapetserade mina vägar med bidder av honom.

SE DEN I SÄRKLASS BÄSTA KONSERT JAG VARIT PÅ


Syrran ringde och väckte mig och berättade det....konstigt at jag satt i midsomras och sa att jag inte trodde han skulle leva så länge till:S
Jag var inne 00,33 på TT där de bekräftade att han faktiskt dött två minuter tidigare...man visste ju inte vad man skulle tro då man såg samma källa TMZ överallt först...
Alla stories om sexuelt utnyttjande mot barn osv...hur VET MAN??? Jag har alltid varit llte tveksam till vad som egentligen varit sanningen och det tar MJ med sig i döden!!!
Önskar nu lika mycket som jag önskade att jag kunde gått på en konsert i London att jag kan/kunde vara med på hans begravning om det blir något offentligt av det!!!


LEDSAMT...SOV GOTT MICHLA





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0