EFTERLYSNING DU MED MÅSBEBISEN

   2009-06-18 - 08:21:06


Söker dig som lagt en kommentar här och har en liten fågel hemma....jag har mailat dig, men mailet kom tillbaka:(
FÖRST ge måsen FISKBITAR!!!!

Maila mig på [email protected] lämna gärna tel nr...

Var bor du ???
Vet du om det finns någon viltjour i närheten??
Man får bara ha vilda djur i hemmet i 24 timmar för att skydda våra djur i det fria...och viktigt är att den får rätt vård och rehab så den kan släppas i det fria sen och inte blir för tam...:(
Vår lilla mås Falo mår jättebra!!!

Hör av dig....//kram till dig underbara människa som hjälper denna lilla varelse


En annan liten vän jag räddat till livet!!!
Då jag fannd en låg den på rygg med benen i vädret och mådde inte bra alls ...men efter värme, mörker och vila så lyfte den vingarna igen=)




För övrigt....e ganska less på någon i min krets som inte e speciellt intresserad av att umgås då den väl e här...vill inte gå ut m Joey...inte de eller de utan hellre sova eller ligga på soffan....börjar lessna riktigt ....och jag menar det verkligen...!!!
Vaknade på skapligt humör, men är väl inte så himla munter längre...antar dessutom att det blir en jobbig dag på jobbet...chefen är tillbaka....rapport om det kommer i kväll eller i morrn....den dagen jag lämnar in mitt där kommer jag att göra det med ett fett skadestånf på kontot!!!!
jag tänker inte ge mig i den här frågan...det han gör e faktiskt olagligt...att dessutom göra det mot någon i sin personal som varit sjukskriven 2.5 år för att man ÄR jävligt känslig...det är oförlåtligt!!!

Ska snart till jobbet i alla fall...o i morrn e det midsommar...jaja fram med regnkappan då...:S det regnar ju ALLTID på midsommar


Kommentarer
marille

finns med dig i blodet <3

2009-06-18 - 12:48:42
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0