NU SKA JAG PLUGGA

   2009-01-01 - 19:39:41
Hahahahaaaa...jag har hittat den:)
Jag har hittat en utbildning för skötare inom psykiatrisk vård i Säter...detta innebär att jag kanske kan bo hos Marie om jagh behöver åka upp nåt....den e på distans....på 80p...alltså det kan fa inte bli bättre jue...:) Nu e jag superglad....jag kommer jobba på Statoil under tiden...så slipper jag dra ner på hur jag lever också....samt att jag kan klara terapin utan att behöva avsluta den eller missa massa :) Det är 29 veckor praktik...men det kommer ordna sig....jag kommer KÄMPA för detta!!!
Jag e GLAAAD=)

Nyåret blev lugnt...har ätit alldeles för mycket så jag har mäkta ångest...annars har jag spelat sims....klippt Pata....sovit....sovit...kramat rädd hund....ätit mera och spelat lite mera sims....

wiiiiieee....KY utbildningar i loooove youuuuu!!!

Kommentarer
Junitjej

Jag önskar dig en god fortsättning på det nya året!

2009-01-01 - 19:45:03
URL: http://junitjejen.se
Marie

klart du får sova hos mig om du behöver =)

hoppas du kommer in på det =)

puss

2009-01-02 - 03:01:35
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0