MITT HÅR....MITT HÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!

   2009-01-06 - 12:10:18
Har sovit med inpackningen i ...i dag går det av där det är som frizzigast....funderar på om jag ska våga bleka slingor eller ej...vad ska man göra????? jag litar inte på dessa frisörer....kommer aldrig gå di mgen efter detta...kommer säkert sluta med att jag får klippa av mig allting...jag har inte varit korthårig sedan jag gick i ettan och var 7 år och jag tror absolut inte jag kommer passa i det...och jag tror ännu mindre jag skulle trivas med det...för mig är mitt hår väldigt viktigt!!!

Tack Lily för rådet so far...men jag är ändå lite förvirrad i hårfrågan:( hoppas du kan råda mig lite mer:(

Skadar toning håret något alls???
Vad gör jag nu när håret börjar gå av på det främre håret mot ansiktet....några cm upp???
Om jag bleker slingor nu...ser det inte väldigt grönt ut då eftersom det mörka e grönt:S???
Kan jag lägga en toning och sen göra slingor så det blir lite rödblont lixom???
Jag är inte i panik ute efter att bli guldblond....om jag bara låtit håret vara...fan oxå...jag gillade färgen innan, men tänkte fräscha upp det lite med en guldig nyans
Nu behöver jag hjälp med hur jag ska bli av med detgröna i mitt hår....jag har nån syra jag köpte på apoteket när mitt hår blev grönt efter thailand en gång efter rådan av min dåvarande frisör som var kanon....det fungerade skitbra...kan man våga använda det...eller ska jag vänta till dom fått fixa håret i morrn...eller ja...fixa o fixa....Hmmm:(

VA FAN HÅLLER JAG PÅ MED....kan man anmäla frisören??? även om dom inte är medlemmar i svenska frisör...vad det heter...???:(
Även om dom lyckas fixa mitt hår någorlunda så har ju min hårkvalitet gått från topp till botten...

suck




Ska till farfar o farmor o käka och just nu står jag i tvist med mig själv om jag ska tillåta mig själv å åka i mysbrallor eller ej!!!!

*suck*

Mår skit i alla fall.....ingen frisör kommer få ta i mitt hår när det ska färgas på något sätt igen:(
:(

Kommentarer
Marie- Bonn´halvan

Hej du!

Såååå trist med ditt fina hår!Det var så snyggt innan,men vi vet ju hurdana vi fruntimmer är gällande att ändra på sig själv med diverse medel ;D !Turligtvis så är modet idag alla möjliga konstiga färgval ifall du måste ha det ett tag.Du,frisören som gjorde missen borde naturligtvis rätta till misstaget å´det snaraste.



Kram och ha det bra/ Marie ´Älvestad´

2009-01-06 - 22:43:28
URL: http://kleva65.bloggie.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0