KAOS

   2009-01-21 - 19:16:09
Det är verkligen KAOS på jobbet...men ett kul kaos...dom håller nu på att göra om hela inredningen...allt från måla golv till ny inredning, renovera toaletten...fixa lagret, nytt ALLT!!!
Gjorde mitt schema i dag för tiden fram till 26 mars då jag åker till Thailand. Det blev bra fakiskt ..den 20 april ska jag vara hemma igen och då ska jag börja jobba på riktigt igen och då på heltid (-terapin) efter typ 2.5 års sjukskrivning och lite rehab på det;)
i dag var chefen helt stöööörd.....han såg i min almanacka att jag o syster ska på balett...å sen höll han på å mobba mig o ville att ja skulle dansa balett för honom...*hahaha*
Han var på sånt roligt bushumör som han e skitbra att ha att göra med då han är sådan....tänk att en människa kan svänga så....men faktiskt så har han blivit mycket skarpare i mina ögon nu.
han var inte med på förseningskassans möte i går, men hade hälsningar via Ann-Marie att han tycker allt flyter på riktigt BRA!!!


Nu har jag suttit och gjort schema för Joey...hur, var, när han ska vara här å där å överallt när ja o Idde jobbar...det är som att ha barn på dagis:D

Fan vad jag älskar honom!!!!

Skriver inte så mycket om min borderline just nu tror jag...det är ganska lugnt...det rullar på just nu...men det går ju upp å ner ...som den DRAMA QUEEN MAN E!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0