LITE ÄLDRE OCH MYCKET MER FÖRIRRAD!!!

   2009-02-23 - 18:21:54
Har inte skrivit på flera dagar nu...har inte vetat vad jag ska skriva helt enkelt...
i dag var det DBT grupp igen...och i morgon har jag individualterapi med Maria igen...känner mig splittrad....jag menar SPLITTRAD!!! Någon som inte förstår????? för det gör knappt jag själv ens...:(
i dag började en ny tjej i gruppen, hon var ok...synd bara att det var ytterligare en ung tjej som var 19:(
Jag plockade upp Andrea på vägen dit, vi börjar få bra kontakt faktiskt och har spikt uppsala reggae tillsammans i sommar nu...vi åkte ju aldrig förra året men i år ska det fan bli av!!!

Jag är förvirrad...känns som om det är för mycket med allting just nu...klarar inte både jobb, DBT, och studier som kommer i höst på en gång:( jag vill inte sluta DBTn för jobbet skull...det skulle jag aldrig i mitt liv göra...ALDRIG!!! Ska försöka få ett år till när mina 2 år är slut...för jag känner att jag behöver det....!!!

jag vill så jävla mycket...men hur mycket klarar jag....??? jag vet ju fan inte själv....känns som om jag håller på att tappa bort dbtn i allt:(

Förbannade jävla helvete...:(

Fick 2 par sockor skickade itill mig i dag på posten från min kompis Anette i Norge:) hon är en underbar människa...vi har mötts på Facebook av en tragisk anledning...att hennes dotter tagit sitt liv:(
Men jag uppskattar henne otroligt....sockorna är underbara:)

mamma fyller år i dag....GRATTIS min gullemamma:)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0