AMEN GUD SÅ SEGT

   2009-02-08 - 14:02:37
Fan vilken SEG dag!!!!
Sov till tjugo i tio och hamnade sen i badet efter ett tag....när jag gick upp insåg jag att min tå e inflammerad efter att jag var och lyxade ???(hrrmm nåja) hos fotvården:( jahapp...de kom äckligt var ur den och jag ringde jouren för att fråga om ja skulle ha på någe eller så...men då vill dom jag ska komma dit klockan fyra *suck* å visa tåfan så dom kan ge mig antibiotika!!! *ameeen suuuuck*

jaja...så nu sitter jag här i alla fall å tråkar...idde har jobbat natt så han sover fortfarande...mamma o jag var på en liten shoppingtur nyss...undrar vad man ska göra nu då???? söndagar e ju fettråkiga asså:(

i går packade vi i Blacka och sen var jag hos mamma på kvällen då pappa jobbar natt...vi käkade hämtmat o snackade skit och surfade ihop...(bra med två datorer i samma rum:P)

pusstackhej// Princess


ps...kolla grym klänning asså:) *mi like* fast den ser liiite hemsydd ut faktiskt:(



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0