MITT HEM HAR FÅTT FÖRSTA STEGET MOT NY SKÖNHET

   2009-08-09 - 12:26:17
Ok...i går åkte jag och Kenta in och hämtade min nyka kyl och frys (17.000:-) Vi fick med oss Varis hit med och han hjälpte också till att få in och ut de gamla och dessutom mamma, pappa och Joey med.
Jag har nu bestämt att överskåpen inte ska in igen, det blev ycket bättre utan dom och jag har haft anledning att kasta MASSA grejer...innan jag hämtade skåpen kastade jag 5 kassar med skit, men nu har jag tappat räkningen.

Nästa steg är nytt golv i köket, det blir nog för mycket med rutigt så jag ska ha ek, måla taket, måla väggen bakom kyl och frys, nya bänkar i ek ny diskho och kran. Oh sedan ny spis och spiskåpa. och så klart nytt kakel eller moasik över bänkarna.

Hallen de bruna tapeterna ska målas vita, förutom ena sidan av väggen som troligtvis ska bli limegrön om jag inte hittar någon underbar tapet:) Det ska bli ekgolv även där och jag söker en brå som jag vet exakt hur sen ska se ut som ska få samma färg som fondväggen. Blir det tapet får jag väl täcka den med tapet då...haha
Nyya möbler i hallen...svarta tavlan ska slipas för magnet färgen gjorde det konstigt och klumpigt att skriva på så den ska slipas och målas igen.

Sovrummet ska få en fondvägg vid huvudänden i troligtvis brunt. (härlig varm brun)

Ja det är nog rapporten just nu

nu ska jag till Kulla.....det enda som kunde hjälpa mig att komma ner i känsla var att jag tog en xanor och sen sov 4 timmar igår....sen mådde jag mycket bättre...men inte helt bra.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0