FRÅN TOPPEN TILL BOTTEN PÅ EN HALV SEKUND!

   2009-08-27 - 18:21:29
Jaha, då var det dags igen för en rapport av jobbet:(
I dag när jag kom kl. 8 fick jag först frågan av chefen så fort jag klev in genom dörren att vad gör du här nu, börjar inte du 10 i dag...nej svarade jag, jag börjar 8 och kör till 13 precis som alla torsdagar. Då började han med att han visste ju inte för jag hade ju inte gett honom något schema...men hallå???? Det är ju HAN SOM GJORT MITT SCHEMA!!! Jag sa i alla fall att frugan hans fått det flera gånger, men det sa han att det trodde han inte på.
Han var sur å rång hela jävla tiden och gick och muttrade åt mig och Malin. När tidningarna kommit så tänkte jag att jag packar upp dom eftersom malin precis fått äran att packa upp en miljon paket som folk beställt...så när jag är på väg till tidningarna säger chefen att Frida ska stå i kassan...!!!
ok, jag vände och ställade mig där precis som vanligt!!!
plötsligt säger han att jag ska plocka upp bananer och att va fan ser jag inte att det är slut lixom...ok sa jag bara och tänkte på ALLA DE GÅNGER som jag verkligen försökt ta mig för saker men blivit visad till kassan "där jag hör hemma" som han sagt...tar du kassan sa jag bara...och fick till svar att ja ser du en enda kund här inne eller??? Och att jag ju minsann fick vara lite flexibel och springa emellan...(precis som jag inte får annars när jag vill)
när jag kom ut på lagret sa han bara att jag fick minsann jobba hårdare annars hade jag inget där att göra!! Jag svarade inte utan tog banankartongen och gick ut.

Jag stod sedan i kassan igen och han kom fram till disken och sa att han ville ha.... Vad ville du ha sa jag för jag hörde inte vad han mumlade....
Det sa jag precis sa han bara tjurigt och han undrade om jag var döv också!
Han ville ha fönsterputsen, men malin hade inte heller hört vad det var han ville ha fast hon med var där.
JAG HÖRDE INTE!!! Sa jag bara till honom!!!

En kund kom in och det var tydligen rörigt i lådan där kreditlapparna ligger...ja nu har DOM rört till i lådan för dom klarar inget bla bla bla lapparna ligger upp å ner å bla bla bla...men det kommer någon att få igen för här så han var ju minsann inte orolig för den saken.
Sen lämnade han bara lådan framme och han sa att va fan ska den stå där eller??? Den ska göras i ordning jaha sa jag bara jag trodde du skulle göra det...och då såg jag att han hade lixom ådan upp å ner e det konstig om lapparna e upp å ner med då???


Sen fick jag veta att han sagt till Malin -ska tidningarna bara ligga där?
Malin svarade att ja men Frida var ju på väg att packa upp dom men fick ju inte...nej hon ska vara i kassan sa han då! Hur ska han ha det ska jag hämta saker och vara flexibel eller ska jag stå i kassan som ett fån utan kunder och bara glo????
Vilket jag än gör så är det FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL!!!!
han kallade in mig i personalrummet men denna gång var jag smart och satte på mobilen på inspelning.
fick mig en rejäl utskällning om att jag bara stod i kassan o glodde jämt och jobbar dåligt och att han inte e någon jävla farsa som ska behöva säga till och be om att få allting gjort...!!!
Ja men när jag gör saker ska jag ju stå i kassan sa jag...men avbröts av att han bara sa att det ä inte det jag disskuterar nu...:S?????
Jag fick också skiten att Malin och jag tydligen pratar med varandra över huvudtaget för det får man inte göra på jobbet...det skulle vi träffas och göra utanför arbetstid i så fall.
Och det var NI Ni Ni Ni ...malin och jag frågade oss senare varför han i så fall inte tog henne också på det då???

När han sa att ja det var allt just nu så bröt jag ihop...jag storbölade i ca 30 minuter innan jag gick ut med tårar i hela jävla ansiktet och stallde mig tyst bakom kassan ...malin fanns i alla fall där och det kände jag!
Hon är en helt underbar människa!!!
Jag sa inte ett ord till honom mer ...och han åkte hem sen utan att säga något till mig heller...
Jag slutade 13 och åkte hem innan jag skulle på dbt. Jag höll mig tills jag hade duschat sen kom tårarna som en jävla ström och jag låg på handduken på badrummsgolvet å bara stortjöt!!!
jag grinade sen hela vägen till stan och tills min terapi började med maria.
Vi hann inte prata om det dock eftersom vi gick igenom det som skett i går på gruppen mm.
Fick också klart för mig att om jag ska backa så som jag gjort och må sämre och ha självskador å så ...då får jag inte gå kvar i terapin...det är ju också ett jävla hot att komma med...för att någon mår sämre ett tag...ja då ska man få sluta i terapin...ok, men jag behöver inte gå dit mer då om det är så!!!!!

Sen stannade jag på Dialect och fick veta att jag måste åka in med min nya mobil jag hämtade i fredags för kameran e ju cp och tar halvsvarta bilder...det är en DOA (dead on arrival) och ska bytas ut direkt...men det måste ju ske inom en vecka alltså i morgon. *suck*
Så nu ska jag till stan igen i morgon innan jag ska jobba...känns skitkul!

Jag hatar allt jag hatar mitt jobb..jag hatar min terapi....jag hatar hela jävla fucking världen!!!!


Kommentarer
Nattjobbare

Säger det igen. Du måste ta dig ifrån jobbet. Varje gång du kravlat dig upp över ytan och känner dig lite bättre så kommer det några sparkar ifrån psykopaten och du är nere igen...

Man ska inte ha det så där. Man får inte bete sig så mot anställda... Du måste ju gå som på nålar varje gång han är på jobbet? Hoppas du någon gång kommer åt honom och han får veta vad han gör med ditt liv... Kämpa på

2009-09-02 - 00:33:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0