GLADA KRUKVÄXTER och RIP ORVAR

   2008-09-16 - 16:41:52
Har planterat om typ alla mina krukväxter så nu känner jag mig RIKTIGT vuxen;)
var på DBT gruppen i går, men jag hängde faktiskt bara med sådär:S Var också på intervju av Clara Möller som gör sin sista termin av 5 år på psykolog program och gör en studie om MBT alltså en nyare typ av terapi främst för de med borderline och hon ville använda 15 människor med borderline i sin studie..och jag blev minsann en av dom:P fick en biobiljett som tack för hjälpen, det var kul...men jobbigt att se tillbaka på mycket i ens uppväxt och skolår...huuuh:(

Har inte pratat med Marie på två dagar typ...huuh...saknar henne...häromkvällen kom i alla fall Avve in på Msn fan va glad ja blev...inte allt för ofta hon hör av sig:(
Ska minsann få henne med på nåt skoj vartefter...nu kan hon ju komma till mig me om hon vill nu när jag har lite större dåh:P
Fan vad trött ja e...kanske skulle dammsuga eller nåt.....eller inte!!!!

mamma, pappa, syster o Pata var här i går kväll...vi fikade lite de va treeeevliiigt=) Ja gjorde systerysters naglar med o mamma la upp systers brallor...syrran har sagt upp sig från motala tidning nu ...i går faktiskt---hon har ju fått ett nytt jobb med en jääävla braklön och de e ju kul=)

fick veta nu i kväll att ORVAR den underbara lilla luddiga vovven nere i ettan dog efter en massa krampanfall o skit för 3 veckor sedan på torsdag:(
Må den lilla älsklingen vila i frid....han var så underbar när han lixom kissade o lyfte på benet så mycket att han nästan slog över....såååå gooooo=)

Lilla älsklingen:(

Puss alla

Kommentarer
Avve

faaan det borde jag... komma o hälsa på... vore inte hellt dumt =)

2008-09-19 - 12:12:24
URL: http://lalathebean.blogg.se/
Avve

Jooo angående bloggen min... jag har egentligen ingen aning om hur man får den snyggare... jag vann min i en tävling =) http://sweetkay.blogg.se e hennes hon e skit duktig. Men det finns andra som gör både gratis o tar betalt.



puss

2008-09-19 - 12:15:08
URL: http://lalathebean.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0