BÖRJAT ARBETSTRÄNA

   2008-11-27 - 18:52:09
i går började jag arbetsträna...5 minuter efter att jag hade börjat kom chefens första komentar och jag gick gråtfärdig ut på lagret å samlade mig...gick sedan ut igen och kämpade på.
i dag kändes det lite bättre, men jag känner att det är inte där jag hör hemma...det är verkligen inte det!!!

jag vill inte ha ett jobb där man står bland snurrande feta korvar hela dagarna...där kundkretsen består till 60% av sura enstöriga gubbar å fan det finns inte ens ventilation så man e som en korvjävel själv när man kommer ut...drar man sig i ansiktet med ett finger blir de ränder i fettet lixom:(

fast de e klart kollar man på de hära gogrisarna så måste man ju erkänna att man ÄLSKAAAAAAAAR plötsligt KOOORV=)






Ni får förresten inte missa nästa del i min lilla följetong i morgoooon...hääär på bloogeeeeen taraaaa.....om självdestruktiva beteenden....=)

Pusstackhej

Kommentarer
Sandra

Jag hoppas du kan släppa det och att det kommer kännas bättre imorgon.

Det är nu som gäller, det som har hänt har hänt. :)

Kram

2008-11-27 - 22:33:16
URL: http://www.lilysun.wordpress.com
Marie

hoppas verkligen att du inte kommer klä jossan sådär hahaha

2008-11-27 - 22:55:55
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0