KUSIN MALIN=)

   2008-06-03 - 08:49:22
Malin har skrivit en skitrolig kommentar...och jag vet ju att det är sant...sååå saaant:P hahahaha
I går badade vi i skiren...NAAAAKNAAAAA de va skojsigt...tur bara för om vi helt seriöst väntat FEM minuter till så hade det antingen blivit ett jäääääävligt långt bad eller så hade vi fått gå upp näck...med några killar gloendes på oss för dom kom PRECIS när vi gått upp!!! hahahhahahaha faaan va rooooliiiigt:P

I dag har jag absolut ingenting att göra...har dock ont i mitt öra...ringde sjukan dom bara aaah använd revaaaxöööör så kan du ringa igen om 3 dagar...ja ba höööh???? ja har haft problem med mitt öra flrea månader och varit till läkaren redan...varför skulle lite revaxör hjälpa nu ...det är bara för at dom inte vill att man ska komma dit så dom ska få jobba lite....suck...jävla apor!!!!

Ron åkte till Norge i går...och givetvis när jag kom hem så såg jag att han lämnat sin resväska som var trasig mitt på mitt vardagsrumsgolv full med skräp i ...asså gör man så?? Var har han tänkt jag ska göra av den???
kan ju inte bara ta ut den på gården..slänga den i ett bildäck och elda upp skiten.....:S

Jävligt märkligt!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0