DRA ÅT SKOGEN

   2008-06-01 - 22:07:36
Jag har tröttnat på min jamaicanska vän som är inneboende...vi har rykt iop och jag har bett honom lämna mitt hem och han verkar göra det i morgon...han har packat och han ligger i soffan konstant hela jävla dagarna...i går fick han för sig att han fått INFLUENSAN för han hade 38.0 på kvällen...och det e fan inte mycket på kvällen...han satte på sig raggsockor och huvjacka och då jag sa att han skulle ha så lite som möjligt på sig så blev jag NATURLIGTVIS dumförklarad för han hade ju haft influensan i norge förra året och då gjorde han så här och han blev bra...hela jvla natten har han legat o STÖNAT å harklat sig...haft tvn på högsta volym typ o kastat me fjärrkontrollerna så ja har vaknat hundra ggr...i dag skulle vi till smultronstället...men han var ju sååå sjuuuk att han kan ju inte äta glass för då skulle bakterierna i mjölken i glassen göra honom ännu sjukare...hmmm...vilka bakterier????? Asså han e ju jamaican...de e ju så...suck!!!
Han hävdar också att det minsann INTE kan bli 50 grader c. i SOLEN i sverige...öööh.....klart som fan det kan....alla dessa skitsaker gör att Leavon kommer upp i minnet och nu ska han UT!!!

Vi hade i alla fall mysigt i Sörping ...:)
Efter det har jag legat o sovit på mamma o pappas gräsmatta o nu har ja brännt lite filmer...de e najs=P

johan e glömd...har insett vilken jävla idiot han är...han e ju för helvete inte värd mig ....finns inga normala hudfärgshandikapade människor...ALLA som e bruna ie fan likadana...ode e fan lagligt att bli nazist o rasist å allt man kan tänka sig efter de ja varit me om ...moahahaa....go natt...

Kommentarer
Kusin Malin

Hördu, det har inte med hudfärgen att göra, det är bara det att du har någon slags idiotmagnet inom dig som drar till sig allt drägg...

2008-06-02 - 16:38:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0