JOBBIGT!!!

   2008-07-24 - 22:24:05
har ringt Maria min terapeut i dag för att få råd...ska träffa henne i morgon! 8,30...det har varit en jobbig dag i dag...det känns somsom jag smyger p tå i mitt eget hem...jag mår även dåligt över att snart börja jobba...har ju hälsat på ett par ggr, men jag känner bara nu att jag vill inte tillbaka dit...jag vill studera, men jag har fan inte råd  med det..:( vad gör man??? har kollat om de finns några jobb men neeeeh...inget som lockar..:(
Funderar på att dra härifrån, men jag har ju min terapi som jag absolut inte tänker avsluta....älskar den...vad ska jag göra???????????

äh lägger väl upp ett av mina simshus som när bilden togs var under construction....har inge bätre å bjuda på just nu...






ONE LOVE


*nu snarkar han därinne*

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0