NU ÄR DET JAG o MINA GRÖNA BRALLOR!!!!

   2008-01-28 - 20:34:14
Japp så e det...nu är det JAG som gäller ingen jävla annan människa i världen...har ni förstått vad jag säger???
Sitter här i mina gröna brallor och skriver lite...har hänt en del som jag ångrar och inte ångrar...alltså lite komplicerat e det...men jag vill inte prata om det här!!!
Känner att jag börjar vakna upp ur det helvete Johan försatt mig i och att jag skiter i hela jävla världen.
Håller på å kollar resorna till indien...thailand...eller kanske någe annat kul...får se vad man får tag på asså...=)
Om bara maestro kunde ge mig besked om mina pengar någon gång...hänger på det liksom!!!=( Vill fan inte vara beroende av honom...det är det sista jag vill....FATTA VAD HAN GJORDE:O det är nog först nu jag verkligen fattar hur jävla äcklig han e :O och vad han verkligen gjorde mot mig....FYYY FAAAAAN på ren svenska...

Varit på boxningen i dag...väntar på att tränaren ska kalla mig för provboxning i matchgruppen...gaaaaaahhhh...men jag VILL vara kvar i utv. gruppen några veckor faktiskt...så man kommer in i det igen ordentligt!!!

Så jävla kul o se Thelma ...hon boxades ju redan i gymnasiet=)
Har dock inte snackat med henne ännu...

Har haft en ganska bra dag...fått mycket kulor i skålen...såg ett akvarium i dag som ja blev skitsugen på ...ett runt som man har på väggen...men asså det var litet...vilket innebär mycket städning och så kan man bara ha små sardiner där i juh...och fan vad jobbigt om dom dör för ja glömmer mata dom å så ...=(

*Käkat frukost
*Målat köket
*Mindfullness övning
*Boxats
*Varit på stan
*Lagat mat
*ÄTIT MATEN:O
*Badat och varit mindfull
*Promenad med Joey.........mm

OUFF VAD JAG ÄR BRRRRAAAAA!!!!

.....höjer vingarna....

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0