FITTA!!!!

   2008-01-01 - 21:27:00

Jag mår skit...började redan i går ju...helskit mår jag...när världen firade in nyåret låg jag i sängen och sket i allt...kände bara att inte ett jävla år till...jag orkar inte....varför....varför är jag så jävla dum att jag inte tog chansen...???
Men det är inte för sent...Har inget minne av resten av natten...tydligen har dom försökt väcka mig, men jag har knappt varit kontaktbar så dom fick släpa ut mig på soffan...minns inte...i dag på väg hem i bilen somnade jag och då var det samma sak, jag är som medvetslös...är det nästan jämt när jag sover nuförtiden...det är skitkonstigt...hela mitt liv har jag varit otroligt lättväckt och även haft lätt att somna om .

Joey vill fortfarande inte gå ut och kissa ...dom jävla fitthuvena skjuter smällare o raketer i dag med...va fan e problemet va fan e så jävla rolige med det???? ja fattar inte va folk har för problem alltså...

Känner mig totalt jävla slut som människa...jag är ÖVERTYGAD om att 2008 kommer bli mitt sista år i livet...jag vet inte om mina farhågor från att jag var 16 år kommer att besannas...att jag aldrig blir 30 år...eller om det kommer ta längre tid...men jag kommer INTE att gå igenom ett år till så här...aldrig i livet...folk får ta det som tomma hot om dom vill...ja skiter i vilket jag ska fan visa dom att det är allvar...den dagen dom får begrava mig fattar dom att jag menat det hela tiden...hittade ju dagböcker från 1989 ...ville dö redan då...då var jag 11 år...hur normalt är det att en elvaåring vill dö och inte orkar med livet???? varför såg ingen mig???? varför hjälpte ingen mig????

Hittade även dagbok från 1995 när jag var med Jouko...han hotade att döda min hamster och drog mig i håret och slog mig nästan varje dag. Jag skulle kunna döda honom...i somras såg jag honom för första gången på år...han satt i slottsparken me en brud o en av sina äckliga ungar som han har me hundra brudar ....han kolla på mig och jag gjorde ett tecken till honom som visade att jag inte glömt ...och att han kommer få igen.....fast det gått så länge....han kommer få igen!!!!


Trivs inte i nya lägenheten...mår bara dåligt...skitdåligt...jag vill ingenting längre...jag vill bara få dö...lugnt och fridfullt....när jag tom velat det hela mitt liv...är det inte då RÄTT att få som jag vill??????


*ledsen*


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0