VAR ÄR JULEN?

   2008-12-16 - 12:51:42
har inga julkänslor alls....suck...städar lite varje dag...är inte alls som förr då jag kunde storstäda en hel lägenhet totalt...hålla på i 8 timmar i sträck lixom...nänä...ja pallar inte de just nu ...huuuh:(

För alla er som väntar...ge inte upp, har precis suttit och skrivit på mitt liv avsnittet som jag kommer lägga ut förhoppningsvis innan veckan är slut...eller jaaa det ska jag banne mig...det blir mycket om relationer jag varit med om...för det är mycket det som varit med och orsakat hur mitt mående varit genom åren...så som sagt...vänta liiiite till:) Är faktiskt på slut tampen just nu=)

Ska snart ner  på apoteket...vovve behöver medicin o jag med:) de vanliga bara så de e inge spännande alls...jahapp men ha de skoj

hej hej

Kommentarer
Solros

Slappna du bara av så ska du se att julen snart infinner sig :).



Många kramar

2008-12-16 - 13:33:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0