LONG TIME!!! *uppdaterad*

   2008-12-04 - 09:19:29
Oj, flera dagar sedan jag skrev sist...vill bara meddela alla mina goa vänner att jag lever:)
Arbetstränar i går och i dag och jag vet inte...jag har spelat en del sims och då går ju några timmar lätt...sen e dagen slut och jag har inte bloggat:S
Vill tacka för alla fina komentarer i alla fall:)
Ni är guld!!!

Ska snart iväg till jobbet...det känns fortfarande inte så bra, det känns som om jag ramlat tillbaka i tiden lixom ....att jag är tillbaka i gammalt :(

gaah:(

Jag har ju lovat att skriva om mitt liv med borderline...och det kommer som utlovat....om några dagar eller så...måste  bara hitta styrkan att orka gräva i det känner jag!!!

**UPDATE**
håller på att skriva...det blir MASSOR och för att mina älskade läsare ska förstå så mycket som möjligt så måste det bli långt...vet inte om jag lägger ut allt på en gång eller om det blir en del några dagar i följd...det är jävligt jobbigt att minnas tillbaka...har snart kommit till nutid...det blir nog jobbigast att minnas tillbaka på "johantiden"  det svek som jag måste börja gräva i igen nu...men jag SKA KLARA det!!!

Häng kvar =)


Kommentarer
Solros

Skriva när du hinner och orkar, annars är det ju ingen vits. :)



Kram

2008-12-04 - 14:23:41
URL: http://lilysun.wordpress.com
Marie

du är stark älskling eftersom du vågar möta det du så desperat försökt gömma undan.

Du vet att jag finns här för dig och det kommer jag alltid göra.

Tills döden skiljer oss åt.

love

2008-12-05 - 00:41:28
URL: http://marilles.blogg.se/
Andreas

Ja, skriv när du orkar, du är vacker och ditt leende lyser upp allt omkring dig, stå på dig och låt inte de mörka tankarna få fäste i dig igen. kram

2008-12-05 - 17:09:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0