JULMARKNAD I EKSJÖ

   2008-12-06 - 20:55:32
I dag åkte mamma och jag med kommunklubben (jag var lixom bihang utanför klubben:P) till julmarknaden i Eksjö. Det va asmysigt:)
Mamma köpte en jättefin granbock som hon ska sätta en ljusslinga i :) Den döpte hon till Torbjörn *sweet*
Jag köpte en ring i järn, ett halsband i silver, 3 palestinasjalar,  mm mm ...sen fick jag en jättesöt vätte som ska vakta mitt hus och så bjöd hon på julbord på vaxsfärgargården eller vad det hette...det var fin miljö o god mat:=) Min mamma hon e snäll hon!!!!
Vi har i alla fall haft jätteroligtm jag tycker om att vi har börjat göra saker tillsammans:) det behöver nog vi...mamma köpte förstås en liten armé änglar till som fick flytta in hos dom tillsammans med alla andra änglar:)

Puss o kram o tack min älskade mamma för en jätteskojig dag=)


Kommentarer
marie

va häeligt att du och mamma börjar få bra kontakt=)

glad för din skull gums.

puss

2008-12-07 - 20:55:53
URL: http://marilles.blogg.se/
marie

va härligt att du och mamma börjar få bra kontakt=)

glad för din skull gums.

puss

2008-12-07 - 20:56:03
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0