BROWNIE

   2008-12-31 - 10:27:36
ääähh....jag har blivit brunett.....svartskalle....smarthead...kalla det vad ni vill...men jag trivs inte så värst...skulle ju ha en annan blond nyans o va blev de av detta...ja se frisörer kan inte ett skit...ska det bli bra får man göra de själv....!!!

I går var jag i Oslo med familjen, det var jätteskoj...hade en inte så smickrande resa dit då en crackhora visade allt hon ägde för hela tåget, men alla garvade åt henne oxå...hon var den enda som både syntes o hördes om man säger så....å så jävla skitig å fy faaaan va nasty asså.....*blääää* Sen va hon o hennes kille inne o drog en lina eller två på dass...för ögona blev ännu vildare efter att dom varit där...suck pundarjävlar!!!!


Pundarhora på tåget....


Oslo


Norska birds bor fett najs i blingade holkar;)


Men duuu...vad fina dom e....:)



Give me all:)


Fiiinaaaaaaa


Sjukt snygg sneakers som jag INTE köpte:S


Äntligen ....taxin e framkörd=)


nääääh...ja ba måste lägga en bild till på pundarna....*kräääk*

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0