ARG OCH LEDSEN

   2008-12-17 - 09:21:15
...I dag är jag bara arg och ledsen...mest på sjukvården i det här jävla U-landet vi lever i...jag känner att jag inte är någonting...jag vill utbilda mig till läkare eller terapeut...jag hade kunnat göra det för länge sedan om jag bara fått en diagnos för 10 år sedan och kunnat få hjälp och inte behövt ödsla 10 jävla år på att gå omkring och bara må dåligt och egentligen inte klara av ett jobb ordentligt...utan bara fått ett jobb...blivit rastlös, sjukskriven och sen slutat...och så har det börjat om...jag har flackat hit och dit för att jag inte ens vetat vem jag är...jag kunde ha varit vad som helst i dag om dom bara gjort en utredning överhuvudtaget...men icke sa nicke....jag fick en sketen psyk kontakt varje gång som både bröt mot tystnadsplikten och själv mådde sämre än jag och inte borde va på jobbet alls....ingen tog mig på allvar...jag är så jävla ledsen!!!!
Nu ska jag å jobba 2 timmar...jag vill inte...jag vill vara NÅGON!!! jag vill inte vara på Statoil...KAN NÅGON BARA FATTA DET?????!!!!!
jag får panik...jag mår riktigt riktigt DÅLIGT både i går och  dag:(

HJÄLP HJÄLP HJÄLP....just nu känner jag mig så jävla misslyckad:(
JAG ÄR INGENTING=(

Anders skrev till mig att jo för jag är hans prinsessa, hans älskling...men det räcker inte...jag är jätteglad att ha en vän som honom...men det RÄCKER INTE med att få höra det just nu....jag MÅSTE göra något!!!!!!

Jag vet inte vad jag ska göra:( Jag känner mig så jävla lurad på livet....av sjukvården och av min egen jävla förbannade hjärna:(

I går kom frustrationen och jag var arg på allt och alla ...jag känner inte för att göra någonting...
BORDERLINE, BORDERLINE, BORDERLINE....ÄLSKADE BORDERLINE!!!!!




Kommentarer
Emma

Förstår hur du känner. Jag har också en del av dessa dagar då allt är skit.. Då man undrar varför just jag fått Borderline?!

Kämpa på.. Du vet ju att det blir bättre. Ta dig igenom denna dagen och visa borderline-fanskapet att du klarar det! Du klarar att hantera det. Varje dag är kämpigt och sjukvården kommer aldrig kunna sätta sig in i ens situation. Dom kommer aldrig kunna förstå helt och hållet HUR vi kämpar inom oss för att gå igenom varje dag.

Men kämpa på, jag tror på dig!!!



Kramar!

2008-12-17 - 12:43:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0