TATUERING

   2008-04-29 - 22:35:00
I dag har jag varit på DBT...jobbar just nu med tvångstankar och så..tydligen behövs det....vi pratade lite om varför jag mår så jävla dåligt varje gång jag varit på dbtn...jsg mår verkligen skit...:( i går bara tjöt jag i bilen sen var det boxning och jag bara njöt och tog emot slagen av Ninaa...istället för att ta emot dom med handen så höll jag tät garden mot mitt huvud och bara tog emot...underbart skönt...hon fick in en skaplig träff rätt över mitt öga...och jag bara njöt=)


Sen åkte jag till Blib med min bil för at se om min bas e ok...det är den inte...micke behöll den i går för det är något El på den...konstigt fel men dock ett fel...fel fel fel ..tog en glass på halvars...saffran/lakrits-citron och viol.skojsigott..sen tatuerade jag mig på lucky7 jag var allt lite nervös innan men det gick bra.
Kändes dock som om jag skulle trilla av stolen...då jag inte riktigt bestämt ännu vart jag skulle sätta tatuering nummer två som jag skulle gjort i dag så hoppade jag över den och tar den nästa sväng=)
det gjorde lite ont i början av ovanan lixom...men smärtan var förvånansvärt lik samma känsla som när man skär sig själv med rakblad i armarna eller så...jag såg en bild framför mig i mitt huvud på Johan i sin röda T-shirt och kände att smärtan var för honom lixom...smärtan var så jävla skön...älskade det!!! fick gåshud flera gånger!!!

nu har mamma hjälpt mig göra rent den och ha på första varvet med helosansalva...liiite svårt själv lixom:S

Så nu sitter den där till slut...underbart nöjd är jag...har en alldeles speciell mening ...som är "bitersweet" för mig...men den e fin...jag är nöjd...det gjorde inte ont och jag längtar efter nummer två.....ojojoj jag längar efter att känna känslan igen och höra surrandet från nålen=)

puss o kram...( något jag inte skrivit på länge)
image181
UNDERBARAST PÅ SKATTLETNING PÅ OMBERG

image180
LITE OTÄCKT FAKTISKT.....HÖGT
image183
DANSAR MED MATTE=)
image184
TEAM NO:1
image186
TATTOO NUMMER ETT:P
image187

ÛBERTRÖTT

Kommentarer
Jessica

Fint med rosa i bloggen =)

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-29 - 22:43:03
URL: http://pessicaz.blogg.se
LalaTheBean

MEEEEHHH!! 3 cyklar!!! din jääävel =) HAHAHAHAHAHA Bockstyre hmmmm najs =)

KRAAAM

2008-05-02 - 18:05:36
URL: http://lalathebean.blogg.se
robiN

tjingeling snygg tattoo yes yes älskar deras bokstäver... thai är tufft :)

kram

2009-05-31 - 07:30:24
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0