SOL I MINNET MEN INTE I SINNET!!!

   2007-09-23 - 14:15:29
De solar sig lite ute...haha kan man skriva så:O
Aah nu gjorde ja det i alla fall...i går kväll var jag på 3rätters madeiramiddag på Granlifsvägen...måste i alla fall säga att madeiravin smakar SKIT...RUSSIN!!!!!
Var hos Idon en liten sväng o fick lite filmer brända...sitter o laddar hem lite nu här hemma med...bara att de är så åyttelite minne kvar i datan så man får chansa för varje film att de räcker o sen bränna den å sen ta bort den för att ge plats till en ny film hahahaha...
Har ångest....i går ringde jag jouren...jaaa säger dom...jaaaa....ja va faaan vet dom ....inte ett skit...dra åt helvete med er allohopa!!!

Drömde i natt att ja o syrran var fast på en finlandsbåt som sjunkit och vi var instängda på 3000 meters djup i vår hytt i båten...vi fick inte andas för mycket eftersom vi inte viste om någon skulle hinna få ut oss innan syret tog slut och vi försökte ta oss ut genom ett fönster, (hmmm hur nu de skulle funkat)
Vi kom ut på något sätt...men ja minns att ja halvvaknade och tyckte drömmen var så jäääävla otäck och att jag loxom BESTÄMDE att vi skulle ta oss ut och inte dö där i båten...så så fick det bli...måste ha å göra med mina nya tankar på att hoppa från en finlandsbåt eller nåt...sjukt var de i alla fall...rädd var jag o de var skitäckligt:(
FY FAN!!!

Annars händer inte ett skit..ska laga bilen i morgon...samt gå på DBT och så ska jag träna boxning så det bli i alla fall 12.30-18.30 i stan i morrn...huhuhu...fan va jobbigt....BLÄÄÄÄÄ!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0