SOLSKENSSTUND PÅ ODENSLUND *UPDATE*

   2007-10-13 - 12:20:51
I går var vi på minispa jag, syster, mamma och moster:)
Mamma hade ju gett oss det i julklapp förra året så nu var det dags:)
Man fick ett helt mysigt loft för sig själva, med fika å så ....sen ansiktsbehandling och massage...sen bastade vi ...slappade ...käkade gott o bara myste bland alla stearinljus:P
Mysigt som fan ...tack min älskade mamma:)

I dag har syster o jag solat...å varit ute o gått med Joey...

Jag är med å bjuder på ett radhus...vill ja flytta då??? hahahahahahaaaa

joey är förkyld:S
han har hostat som fan hela natten:(
Snart ska viut o käka lite med mamma för pappa jobar å så ska vi handla lite..

*UPDATE*
Jahapp...efter thaimat som vi bjöd mamsen på och lite handling på Viberga *hurraaaa nya proviva päron/kiwi hade kommit* så fikade vi med mamma hos dom och sen lekte vi med Joey på sängen...sen somnade ja stenhårt på mamma å pappas säng...när jag vaknade var det dags att åka hem och sen dess har jag haft smått ångest:(
Johan e som vanligt försvunnen på helgen...hah trodde ni nå annat lixom...i tristess har ja epilerat mina ben...lite på en arm *testa lite bara:P* å sen gick ja till bikinilinjen...å lite mer å lite mer...hahahaha faaan va ja e cool...nu ser min mutta ut som ett stoppljus ungefär...eller tjaa...kanske lite som en ganska hårlös mulvadspulla.....aaah kalla de va fan ni vill...nu ska ja nog fan sova i alla fall...

Kom nu lyckliga rockan nu ska vi nanna....


image83

Före o efter.......soluppgången såklart...

image84

Joeys å min morgonpromenad härom morgonen...solen var på väg upp=)

image85

min lilla pumpkinpie hur underbar e han inte lixom=) ÄLSKAR DIG MEST BIFFEN=)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0