VARFÖR?????

   2007-07-31 - 10:10:00
Såg någonting i går på nätet ...verkar som jag förlorat i ett vidrigt spel!!!
Jag är så jävla ledsen...känns som om jag vill lägga mig ner och bara DÖ!!!

När jag frågar honom vill han inte svara...tänk OM det inte är som jag tror...ska jag då må så här i onödan??? Vill han det???
Om det är som jag tror så blir jag väldigt ledsen...fast det är jag ju redan...men ovissheten är ändå värre...men det skulle förklara varför han är "borta" på helgerna...jag har ju anat så jävla länge:( varför kan man inte vara öppen och ärlig då:( Vi har ju fan bott tillsammans...det gör så jävla ont så det känns som om jag ska spricka...

Om jag blivit lämnad för henne så orkar jag inte...det är det absolut värsta som kunde hända!!!

Snälla berätta bara sanningen...att han bara blivit rasande istället gör att man undrar ännu mer...FÖRLÅT för allt...önskar han kunde sätta sig in i hur JAG känner när han gör så här:(

Jag försöker ge honom tid...tid att hinna känna saknad, men jag hann ju bara börja innan han blev arg på mig och jag blir ledsen och så e allt igång igen:(

Älskar honom av hela mitt hjärta...FÖRLÅT ATT JAG FINNS...jag menar det!!!

image34
 
 
Did something go online ... it seems that I lost in a sickening game!
I'm so fucking sorry ... I feel like I want to lie down and just DIE!

When I ask him, he does not want to answer ... what IF it is not like I do ... should I feel like this unnecessarily?? Does he want it??
If it is that I think I will be very sad ... but I'm already ... but the uncertainty is even worse ... but it would explain why he is "gone" on the weekends ... I have imagined so damn long: (why you can not be open and honest when: (We've fucking lived together ... it hurts so damn bad that it feels like I'm going to crack ...

If I had been left for her so I am not able ... it's the absolute worst that could happen!

Please just tell me the truth ... he just became enraged rather makes you wonder even more ... FORGIVE for everything ... wish he could understand the way I feel when he does this: (

I try to give him time ... time to catch feel regret, but I did just start before he got mad at me and I get sad and so e everything running again: (

I love him with all my heart ... I'M SORRY THAT I HAVE ... I mean it!



RSS 2.0