IDIOTER

   2007-07-17 - 11:48:46
Kan inte fatta varför alla e så jävla störda hela tiden!!!
B hittade hem först i morse och hon är TOTALT FÖRÄNDRAD...hon e lika dryg som vanligt i alla fall...nu ska hon ju dra från S och sticka till Sko kloster med ungarna...till sina nya vänner som hon dragit med förut...vad fan har hänt med henne...??? Skitdryg i telefon som om hon e någe för att hon skaffat nya vänner ...ungefär så låter det..ja e så trött på sånt jävla folk så ja kan SPY på d....!!!

Det är lite molningt i dag...men skönt ute. Ska nog gå och träna med mamma i kväll.
Undrar vad man ska hitta på mer...suck...kanske borde börja jobba, men jag vet inte...känner inte att jag vill tillbaka till statoil igen:(
FYYYYYYY:(

När jag börjar jobba ska Joey börja på DAGIS:D japp på Glädjetassens hunddagis:)
Han ska inte ha nån jävla krånglande störd dagmatte mer...han ska gå på DAAAAGIIIIS:D HURRAAAA:D nästan så ja vill avsluta sjukskrivningen direkt bara för att jobba så han kan gå på DAAAGIIIIS:D:D:D

Det e jättevarmt ute...hoppas det blir åska...:D
Ska träna med mamma i kväll oxå...det blir nåt de=D

Nu åskar det!!!


*UPDATE*
Har tränat  med mamma det gick faktiskt bra..var lite elak mot henne innan förlåt=(
Längtar efter Johan...önskar han var här...jag orkar fan inte:(
Har pratat med honom på msn för han svara inte i telefonen...han e lika sur o tvär som vanligt...jag är ledsen...pratat med nationella hjälplinjen ...dom e MYCKET bättre än pykjouren,,,
Jag önskar min älskling kom tillbaka ...att det skulle bli så jävla fel bara för ett jävla jobb:(((
Vi älskade ju varandra mest innan det!!! :( känner mig så jävla ensam


Saknar min Johan


image15

ÄLSKAR DIG MIN PRINS!!!


*KÄRLEK*

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0