GODA NYA HÅR!!!

   2007-12-30 - 23:00:17
Har precis fått ett kuligt mail från Martin på Expert IKANO som jag köpte tvn av och som packade in den i cabben åt mig och som det kändes som jag höll på att få med mig hem på kuppen:P *tro faen de så dyr som den tvn va:P* Han e så rolig...synd han e 3 meter lång o vit hahahaha...han kom i alla fall ihåg mig o släppte komentaren du har väl cabbat upp nu hahahaha...fan att han kommer ihåg de ännu....hahahhahahaaa

Jaha...för övrigt så har jag i dag låst dörrenn på Bruksgatan för gott...mamma har varit så duktig och städat...jag sov 12 timmar i natt med och vaknade vid 12 ..då var mamma i full gång igen:P

Är ledsen på Johan...som vanligt...jag önskar mitt nya år blir bättre än 2007...jag vill bara ha hela året ogjort=(

ÄLSKAR DIG!!!

*höjer vingarna*

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0