VAD KONSTIGT LIVET E!!!!

   2007-08-21 - 08:43:13
Visst e livet så himla sjukt ibland.....??? Håll med om det...
Känns som som min nya fas som ja känner att ja kommit in i kanske kan kallas accepterandet eller något i den stilen...jag kommer aldrig glömma det Johan och jag haft...men men...jag kan som sagt inte tvinga honom...vill han inte ge allt en chans så är det så...folk tycker d e skitkonstigt beteende att först gå til rådgivare för att sedan bara droppa av.....suck....d tycker jag med...men han e ju impulsiv...och när jag träffde Johan tänkte jag ju tanken att OM det MOT ALL förmodan går åt skogen med JOhan o mig så är det för att han vill röra på sig för att han e så pass orolig i själen och har flyttat omkring så himla mycket....THATS IT!! så blev de!!!

Satt å snacka med Chami i typ 3 timmar i går...snacka en del djupa grejer ..lite vad han varit med om å så ...han e skön å prata med...han lyssnar...och jag lyssnar på honom!!!

Nu ska ja lämna Joey på dagis...hoppas RONJAAAAA e där i dag;) *retas m Joey*



*gone n out*

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0