HOLA

   2007-08-22 - 09:58:53

Drömde jag va ute o reste i natt...huhu...ska ta å köpa min backpack rygga snart...men först har ja ju lite beauty stuff att ta hand om...

Har blivit så himla arg på sista tiden...jag har accepterat läget känns det som och nu kommer ilskan...ilskan över allt som hänt!!!
min borderline har troligen uppkommit på grund av att jag inte hunnit återhämta mig mellan de kriser som jag gått igenom...då kan man tydligen hamna i ett kroniskt kristillstånd till slut...där man varken vet ut eller in och inte längre kan hantera vissa känslor...jobbigt...

finns en SKITBRA sida där detta till o med finns med så ja e nog inte ensam :)
Denna sida e generellt om borderline...o e den i särklass bästa...fick den av Marie:)

http://web.comhem.se/~u70319560/

E lite worried för C han var tydligen arg o ledsen i går ...vet inte vad som hänt...han skulle berätta i dag...

Förlåt Johan att ja härjar på dig...


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0